
Ak Parti Tarsus ilçe yönetimi, dün Tarsuslu muhtarlarla kahvaltıda bir araya geldi.
Ashabı Kehf Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Uygulama Otelinde düzenlenen kahvaltılı toplantıya Ak Parti Tarsus ilçe yönetimi ve ilçe başkanı İbrahim Gül ile birlikte Tarsus ve Çamlıyayla Muhtarları Derneği başkanı Mustafa Naci Güllü ve muhtarlar ile basın mensupları katıldı.
Açılışta Tarsus ve Çamlıyayla Muhtarları Derneği başkanı Mustafa Naci Güllü, teşekkür konuşması yaptı. Ardından söz alan Ak Parti Tarsus ilçe başkanı İbrahim Gül de muhtarlara gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür etti.
| Paylaş: | ![]() |
ÇUKUROVA SİFED YÖNETİMİNDEN BAŞKAN SEÇER'E ZİYARET
TARSUS'TA LASTİĞİ PATLAYAN TIRDA YANGIN ÇIKTI
GÖÇMEN'DE KATLI KAVŞAK ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
BÜYÜKŞEHİR, ÇAMLIYAYLA'DA AŞIRI YAĞIŞ NEDENİYLE OLUŞAN OLUMSUZLUKLARI BİR BİR ORTADAN KALDIRIYOR
KALP KRİZİ SONUCU VEFAT EDEN POLİS MEMURU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI
TARSUS'TA HEKİMLER DÜN İŞ BIRAKTI
02 Şubat 2022 Çarşamba 08:18
31 Ocak 2022 Pazartesi 11:55
19 Ocak 2022 Çarşamba 09:26