
Türkiye Emekliler Derneği (TÜED) genel merkez mali sekreteri ve Tarsus Şube başkanı
Ömer Kurnaz, Yeni hizmet binası hizmete giren Tarsus Madeni Sanatkarlar Odasını ziyaret ederek başkan kaplan Kiltaş’a hayırlı olsun dileklerini iletti.
Sanayi Sitesi Cereciler mevkiinde yeni hizmet binası yaptıran ve yeni binaya taşınan Madeni Sanatkarlar Odasına yönetim kurulu üyeleri ile birlikte ziyarette bulunan Ömer Kurnaz “Tarsus’a ve odanıza yakışır çok güzel bir hizmet binası olmuş. Esnaf arkadaşlara ve size hayırlı olsun diyorum. Temennim diğer odalarımızın da bu gibi güzel ve daha modern binalara kavuşmalarıdır” dedi. Başkan Kaplan Kiltaş da daha önce yıkılan binalarının yerine müteahhit tarafından yapılan binaya taşınarak üyelerine daha rahat bir ortamda hizmet sunacakları için mutlu oldukları, kendilerine bu çalışmalarında destek olan belediye başkanlarına teşekkür etti.
Ziyaret sırasında Tarsus Esnaf Kefalet Kooperatifi başkanı Mahmut Şahin de hazır bulundu.
| Paylaş: | ![]() |
ÇUKUROVA SİFED YÖNETİMİNDEN BAŞKAN SEÇER'E ZİYARET
TARSUS'TA LASTİĞİ PATLAYAN TIRDA YANGIN ÇIKTI
GÖÇMEN'DE KATLI KAVŞAK ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
BÜYÜKŞEHİR, ÇAMLIYAYLA'DA AŞIRI YAĞIŞ NEDENİYLE OLUŞAN OLUMSUZLUKLARI BİR BİR ORTADAN KALDIRIYOR
KALP KRİZİ SONUCU VEFAT EDEN POLİS MEMURU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI
TARSUS'TA HEKİMLER DÜN İŞ BIRAKTI
02 Şubat 2022 Çarşamba 08:18
31 Ocak 2022 Pazartesi 11:55
19 Ocak 2022 Çarşamba 09:26