
Cumhuriyetimizin Kurucusu Büyük Önder Mustafa Kemal Atatürk, ebediyete intikalinin 82. yılında Tarsus'ta etkinliklerle anıldı.
Cumhuriyet alanında düzenlenen anma töreninde, Atatürk Anıtına çelenklerin konulması ile başlayan anma töreninde iki dakikalık saygı duruşundan sonra İstiklal marşı okundu.
Anma törenine Kaymakam Kadir Sertel Otcu,Garnizon Komutanı yüzbaşı Şükrü Uzundağ,Tarsus Belediye başkanı Dr.Haluk Bozdoğan, Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Murat Tiryaki,Jandarma Komutanı Binbaşı İnanç Marım, Emniyet müdürü Ercan Elbir,,siyasi parti temsilcileri, sivil toplum örgütü temsilcileri, muharip gaziler ve öğrenciler ile vatandaşlar katıldı.
Cumhuriyet alanındaki törenin ardından, Tarsus Gözlükule Höyüğü Araştırma merkezinde hazırlanan anma programı gerçekleştirildi.
| Paylaş: | ![]() |
ÇUKUROVA SİFED YÖNETİMİNDEN BAŞKAN SEÇER'E ZİYARET
TARSUS'TA LASTİĞİ PATLAYAN TIRDA YANGIN ÇIKTI
GÖÇMEN'DE KATLI KAVŞAK ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
BÜYÜKŞEHİR, ÇAMLIYAYLA'DA AŞIRI YAĞIŞ NEDENİYLE OLUŞAN OLUMSUZLUKLARI BİR BİR ORTADAN KALDIRIYOR
KALP KRİZİ SONUCU VEFAT EDEN POLİS MEMURU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI
TARSUS'TA HEKİMLER DÜN İŞ BIRAKTI
02 Şubat 2022 Çarşamba 08:18
31 Ocak 2022 Pazartesi 11:55
19 Ocak 2022 Çarşamba 09:26