20 Nisan 2024 Cumartesi

Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Büyükşehir'in Yaz Konserleri Başladı

Mersin Büyükşehir Belediyesi, tatilini Mersin sahillerinde geçiren turistler için plajda konser düzenledi. Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası sanatçılarının verdiği konseri yüzlerce tatilci izledi.
Haber Giriş:
18 Temmuz 2018 Çarşamba 08:28

Erdemli ilçesi Ayaş Yemişkumu Halk Plajı’nda düzenlenen yaz konserinde denize karşı şarkılarını seslendiren tatilciler, hareketli ve slow birbirinden güzel şarkıları hep bir ağızdan söyledi. Büyükşehir Belediyesi sayesinde eğlenceli bir yaz akşamı geçiren tatilciler, alkışlar ve ıslıklar ile şarkılara eşlik etti. Ayrıca kumsalda müzik eşliğinde dans eden tatilciler doyasıya eğlenme fırsatı buldu. İşletmesi Mersin Büyükşehir Belediyesi Denizkızı Turizm A.Ş.’de olan Yemişkumu Halk Plajı’nda gerçekleştirilen konserde, Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası sanatçıları şarkılarını seslendirirken, dinleyiciler keyifli ve müzik dolu dakikalar geçirdi.

Konserler tatilciler için sürpriz oldu

Yemişkumu Halk Plajı’nda ailesi ile birlikte konserin keyfini süren Hasan Ali Başer “Mersin Büyükşehir Belediye Başkanımız Burhanettin Kocamaz’a çok teşekkür ederim böyle bir eğlence tertip ettiği için. Çok memnunuz. Çok eğleniyoruz, Allah ondan razı olsun, başımızdan eksik etmesin” dedi.

Avrupa’dan tatil için Mersin’e geldiğini ifade eden Kadir Yılmaz “Duyduk ki böyle güzel bir ortam varmış biz de çıktık geldik. Aslında böyle bir etkinlik beklemiyorduk. Bizim için sürpriz oldu. Çokta güzel olmuş, ailecek geldik ve baya memnunuz. Buradan herkese selamlar. Çıkın çıkın Mersin’e gelin, burada çok güzel ortamlar var” şeklinde konuştu.

Almanya Stuttgart’dan Mersin’e tatil için geldiğini dile getiren Bahar Yaşar, “Çok memnunum konserlerden. Böyle etkinliklerin devamlı olmasını çok istiyoruz. Bizler Avrupa’dan gelenler buraya eğlenmeye geliyoruz. Ne yazık ki böyle etkinlikler çok az. O yüzden bugün burada çok eğlendim. Başkanımıza da kendi adıma çok teşekkür ediyorum” diye belirtti.

“Turizmi seven bir Başkanımız var”

Ayaş Yemişkumu’nda işletme sahibi olan Erban Atabey ise “Belediyemizin sunduğu bu imkanlara çok teşekkür ediyoruz.  Olması gerekenler bunlar. Yemişkumu’na yakışan budur. Her zaman böyle etkinlikler olsun. Halkımız eğleniyor. Her şey çok güzel. Bunların devamını da bekliyoruz. Artık buraları tam anlamıyla bilen bir başkanımız var. Turizmi seven bir başkan geldi. İnsanlar çok güzel eğleniyorlar. Bir işletmeci, turizmci ve otelci olarak bunun devamını bekliyoruz” ifadelerini kullandı.

Adıyaman’dan Mersin’e gelen Alev Doğan da “Mersin’e tatil için geldik ve bugün evlilik yıldönümümüz. Bizim için çok güzel bir sürpriz oldu. Her yıl buraya geliyoruz ama böyle bir etkinliğe ilk defa denk geliyoruz ve devamını bekliyoruz. Muhtemelen önümüzdeki yıl da uğrayacağız buraya” dedi.

Konserler 7 gün boyunca aralıklarla devam edecek

Mersin Büyükşehir Belediyesi Kent Orkestrası’nın yaz konserleri, 18 Temmuz Çarşamba Günü Susanoğlu Halk Plajı’nda, 21 Temmuz Cumartesi günü Kızkalesi Halk Plajı’nda, 23 Temmuz Pazartesi günü Kocahasanlı Kamp Alanı’nda, 28 Temmuz Cumartesi günü Erdemli Halk Plajı’nda, 8 Ağustos Çarşamba günü Susanoğlu Halk Plajı’nda, 11 Ağustos Cumartesi günü Kızkalesi Halk Plajı’nda ve son olarak 18 Ağustos Cumartesi günü Yemişkumu Halk Plajı’nda tatilciler ile buluşacak. Konserler saat 20.30’da gerçekleşecek. (kaynak:Mersin Büyükşehir Belediyesi)