::
06 Haziran 2026 Cumartesi

:

:

:
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

BÜYÜKŞEHİRDEN TARSUS'TA AŞURE İKRAMI

Muharrem ayının gelmesiyle birlikte paylaşmanın ve bereketin sembolü olan aşure tatlısı, bu yıl da Mersin Büyükşehir Belediyesi Aşhanesi'nin tencerelerinde kaynadı. Pişirilen aşureler, Mersin'in 5 noktasının yanısıra Tarsus Ulu Camii'de Cuma namazına müteakip dağıtıldı
BÜYÜKŞEHİRDEN TARSUS'TA AŞURE İKRAMI
Haber Giriş:
23 Eylül 2019 Pazartesi 09:09

Muharrem ayının gelmesiyle birlikte paylaşmanın ve bereketin sembolü olan aşure tatlısı, bu yıl da Mersin Büyükşehir Belediyesi Aşhanesi’nin tencerelerinde kaynadı. Pişirilen aşureler, Mersin’in 5 noktasının yanısıra Tarsus Ulu Camii’de Cuma namazına müteakip dağıtıldı.

 

Mersin Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından kurulan standa namazdan çıkan vatandaşlara ikram edildi.

 

 

Paylaş:  Facebook Twitter Google