
Muharrem ayının gelmesiyle birlikte paylaşmanın ve bereketin sembolü olan aşure tatlısı, bu yıl da Mersin Büyükşehir Belediyesi Aşhanesi’nin tencerelerinde kaynadı. Pişirilen aşureler, Mersin’in 5 noktasının yanısıra Tarsus Ulu Camii’de Cuma namazına müteakip dağıtıldı.
Mersin Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı tarafından kurulan standa namazdan çıkan vatandaşlara ikram edildi.
| Paylaş: | ![]() |
ÇUKUROVA SİFED YÖNETİMİNDEN BAŞKAN SEÇER'E ZİYARET
TARSUS'TA LASTİĞİ PATLAYAN TIRDA YANGIN ÇIKTI
GÖÇMEN'DE KATLI KAVŞAK ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
BÜYÜKŞEHİR, ÇAMLIYAYLA'DA AŞIRI YAĞIŞ NEDENİYLE OLUŞAN OLUMSUZLUKLARI BİR BİR ORTADAN KALDIRIYOR
KALP KRİZİ SONUCU VEFAT EDEN POLİS MEMURU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI
TARSUS'TA HEKİMLER DÜN İŞ BIRAKTI
02 Şubat 2022 Çarşamba 08:18
31 Ocak 2022 Pazartesi 11:55
19 Ocak 2022 Çarşamba 09:26