
Ergenekon mahallesi(Konak sitesi civarı) Ümit Yaşar Oğuzcan caddesinde başı boş köpeklerin çokluğu yüzünden insanların ana caddeye yay olarak çıkmaya korktuğu belirtildi.
Vatandaşlar özellikle Ahmet Bostan sitesi ile Kaplan sitesi arasındaki boş arazide toplanan başıboş köpekler yüzünden evlerine gelen misafirleri ana caddeden arabayla alıp site içerisine götürdükleri anların bile olduğunu kaydettiler.
Bu durumun bölgede yaşayan insanları tedirgin ve rahatsız ettiği belirtilerek, bu köpeklerin toplanıp Köpek barınağına götürülmesi istendi.
| Paylaş: | ![]() |
ÇUKUROVA SİFED YÖNETİMİNDEN BAŞKAN SEÇER'E ZİYARET
TARSUS'TA LASTİĞİ PATLAYAN TIRDA YANGIN ÇIKTI
GÖÇMEN'DE KATLI KAVŞAK ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
BÜYÜKŞEHİR, ÇAMLIYAYLA'DA AŞIRI YAĞIŞ NEDENİYLE OLUŞAN OLUMSUZLUKLARI BİR BİR ORTADAN KALDIRIYOR
KALP KRİZİ SONUCU VEFAT EDEN POLİS MEMURU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI
TARSUS'TA HEKİMLER DÜN İŞ BIRAKTI
02 Şubat 2022 Çarşamba 08:18
31 Ocak 2022 Pazartesi 11:55
19 Ocak 2022 Çarşamba 09:26