
Yayınımız üzerine kaldırım ortasında kalan trafik levhası kaldırıldı.
Tarsus’un duyarlı kaymakamı Kadir Sertel Otcu, Zübeyde Hanım Anıtı yakınlarındaki kaldırım ortasında kalan ve gelen giden dalgınlıkla çarptığı trafik levhası haberimiz üzerine ilgili birimlere gerekli talimatı vererek söz konusu levhayı kaldırttı.
Bu durum vatandaşlar tarafından takdirle karşılanırken, ”Kaymakam Kadir Sertel Otcu’dan Allah razı olsun. İşte bu kadar...’’
| Paylaş: | ![]() |
ÇUKUROVA SİFED YÖNETİMİNDEN BAŞKAN SEÇER'E ZİYARET
TARSUS'TA LASTİĞİ PATLAYAN TIRDA YANGIN ÇIKTI
GÖÇMEN'DE KATLI KAVŞAK ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
BÜYÜKŞEHİR, ÇAMLIYAYLA'DA AŞIRI YAĞIŞ NEDENİYLE OLUŞAN OLUMSUZLUKLARI BİR BİR ORTADAN KALDIRIYOR
KALP KRİZİ SONUCU VEFAT EDEN POLİS MEMURU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI
TARSUS'TA HEKİMLER DÜN İŞ BIRAKTI
02 Şubat 2022 Çarşamba 08:18
31 Ocak 2022 Pazartesi 11:55
19 Ocak 2022 Çarşamba 09:26