
Tarsus’un eski gazinocularından ve restaurant işletmecilerinden işadamı Mehmet Nazlıgül unutulmayan hemşehrilerimizdendir.
Kendisi 1968 ile 1972 yılları arasında Tarsus Şehir kulübünü işletmiş daha sonra eski park içindeki Dört Mevsim Gazino ve restaurantı açmıştı.
Geniş bir halk kitlesi tarafından tanınan ve sevilen işadamlarından olan ve halk arasında Kıvırcık Mehmet olarak tanınan Mehmet Nazlıgül o yıllarda gazetemiz kurucusu ve Bakkallar Derneği başkanı olan Mustafa Erdoğan ile çok samimiydi. İkili bir yemekte bir arada bulunurken yemeğin üstüne mevsim meyvelerinden yerken görülüyor.
Şu an hak dünyasında olan Mehmet Nazlıgül’e Allah’tan rahmet, Mustafa Erdoğan’a ise uzun ömürler diliyoruz.
| Paylaş: | ![]() |
ÇAMLIYAYLA'DAN BİR ANI
Selahattin Kuptan(nam-ı diğer Şeytan) Çamlıyayla-Çayırkekinliği-Göpder arasında 1947 Commer marka İÇEL 0-80-128 plakalı otobüsüyle sefer yaparken çekilmiş.
31 Temmuz 2023 Pazartesi 01:40
BEKİR KAYA ANISINA
Tarsus Ticaret Borsasında 28 yıl yönetim kurulu başkanlığı yapan Bekir Kaya geçtiğimiz Pazar günü dar-ı dünyadan dar-ı ukbaya irtihal etti
31 Temmuz 2023 Pazartesi 01:33
20 Ocak 2021 Çarşamba 10:54
24 Ağustos 2020 Pazartesi 08:52
10 Ağustos 2020 Pazartesi 09:44
20 Temmuz 2020 Pazartesi 15:11
13 Temmuz 2020 Pazartesi 08:52
06 Temmuz 2020 Pazartesi 10:00
03 Temmuz 2020 Cuma 10:48
26 Haziran 2020 Cuma 14:20