
Tarsus Madeni Sanatkarlar Odası mevcut binasının yıkılacak olması nedeniyle taşındı ve yeni yerinde hizmet vermeye başladı.
Tekke mahallesinde Yeni sanayi sitesinde bulunan mevcut binanın yol genişlemesi nedeniyle yıkılacak olmasından dolayı Madeni Sanatkarlar Odası buradan taşındı.
Başkan Kaplan Kiltaş, bugüne kadar hizmet verdikleri binayı boşaltıp Şehit Kerim mahallesinde eski müze yanına taşındıklarını ve üyelerine burada hizmet vermeye başladıklarını söyledi. Kiltaş, “eski binamız yol genişlemesi için geriye çekilecek. Buraya yapılacak yeni binada ilerleyen yıllarda tekrar hizmetimizi kendi binamızda sürdüreceğiz” dedi.
Yazı işleri müdürümüz Ahmet Can Erdoğan da, başkan Kiltaş’a yeni hizmet binalarında başarılı çalışmalarının devamını diledi.
| Paylaş: | ![]() |
ÇUKUROVA SİFED YÖNETİMİNDEN BAŞKAN SEÇER'E ZİYARET
TARSUS'TA LASTİĞİ PATLAYAN TIRDA YANGIN ÇIKTI
GÖÇMEN'DE KATLI KAVŞAK ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
BÜYÜKŞEHİR, ÇAMLIYAYLA'DA AŞIRI YAĞIŞ NEDENİYLE OLUŞAN OLUMSUZLUKLARI BİR BİR ORTADAN KALDIRIYOR
KALP KRİZİ SONUCU VEFAT EDEN POLİS MEMURU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI
TARSUS'TA HEKİMLER DÜN İŞ BIRAKTI
02 Şubat 2022 Çarşamba 08:18
31 Ocak 2022 Pazartesi 11:55
19 Ocak 2022 Çarşamba 09:26