
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Tarsus ilçe Müdürlüğü’nün yeni hizmet binasın yapılmasıyla çiftçilere daha geniş bir mekanda hizmet verilecek.Şehir merkezinde yıllardır daracık bir binada hizmet vermeye çalışan İlçe tarım müdürlüğü 82 evler mahallesinde 500 gün sonra 4 katlı binada hizmet verecek.
Mimari projeye göre toplam 17 dönüm üzerine 3 bin 500 metrekare kapalı alan olarak inşaa edilecek yeni hizmet binası bodrum,zemn ve 2 kattan oluşacak.Yeni hizmet binasında yemekhane, soğuk hava deposu, küçük bir labaratuvar, toplantı salonları,otopark,veteriner hizmetleri yer alacak.
| Paylaş: | ![]() |
ÇUKUROVA SİFED YÖNETİMİNDEN BAŞKAN SEÇER'E ZİYARET
TARSUS'TA LASTİĞİ PATLAYAN TIRDA YANGIN ÇIKTI
GÖÇMEN'DE KATLI KAVŞAK ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
BÜYÜKŞEHİR, ÇAMLIYAYLA'DA AŞIRI YAĞIŞ NEDENİYLE OLUŞAN OLUMSUZLUKLARI BİR BİR ORTADAN KALDIRIYOR
KALP KRİZİ SONUCU VEFAT EDEN POLİS MEMURU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI
TARSUS'TA HEKİMLER DÜN İŞ BIRAKTI
02 Şubat 2022 Çarşamba 08:18
31 Ocak 2022 Pazartesi 11:55
19 Ocak 2022 Çarşamba 09:26