
TFF 2. Ligi Beyaz Grup ekiplerinden Tarsus idmanyurdu, Pazar günü deplasmanda oynadığı Başykent Akademispor’a 1-0 mağlup oldu
Taraftarların, Tarsusluların ilgi gösterdiği Başkent Akademi karşısında şuursuz bir oyun ortaya koyan Sarı-Lacivertli temsilcimiz, müsabakanın bazı dakikalarında vasatın üzerinde bir oyun sergileyerek rakip kalede beraberlik aradı. Ev sahibi Başkent Akademi takımının geliştirdiği net gol pozisyonlarını Kaleci Barış elleriyle erittiği müsabakada defansın hatasıyla ceza sahasından ev sahibi ekip ilk yaıda bulduğu golle maçı kazanarak hanesüne üç puanı yazdırmasını bildi.
Başkent Akademi iarzulu, hırslı aynı zamanda kazanmayı isteyen bir oyun ortaya koyarak hedeflediği puanı alırken, temsilcimiz bu maçtan hem üç puan., hemde takımın önemli oyuncuları Yasin Elmas ile Alperensakatlanarak oyun dışı kaldı.
Sarı-Lacivertli temsilcimiz hafta sonu yine deplasmanda oynayacağı Çorumspor maçı hazırlıklarına bugünden itibaren başlayacak.
| Paylaş: | ![]() |
ÇUKUROVA SİFED YÖNETİMİNDEN BAŞKAN SEÇER'E ZİYARET
TARSUS'TA LASTİĞİ PATLAYAN TIRDA YANGIN ÇIKTI
GÖÇMEN'DE KATLI KAVŞAK ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
BÜYÜKŞEHİR, ÇAMLIYAYLA'DA AŞIRI YAĞIŞ NEDENİYLE OLUŞAN OLUMSUZLUKLARI BİR BİR ORTADAN KALDIRIYOR
KALP KRİZİ SONUCU VEFAT EDEN POLİS MEMURU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI
TARSUS'TA HEKİMLER DÜN İŞ BIRAKTI
02 Şubat 2022 Çarşamba 08:18
31 Ocak 2022 Pazartesi 11:55
19 Ocak 2022 Çarşamba 09:26