
Tarsus Kaymakamlığı girişine güvenlik önlemleri kapsamında, giriş kapısına görüntülü x-ray cihazı konuldu.
Giriş kapısı, giriş ve çıkış olarak güvenlik bantlarıyla ayrıldı.İç İşleri bakanlığın gönderdiği ödenekle alınan x-ray cihazının giriş kapısına konulmasıyla, kaymakamlığa gelenler, çanta ve eşyaları x-ray cihazından geçirilerek içeriye alınıyor.
Kaymakamlık giriş kapısında ziyaretçilerin geçmesi için dedektör kapı cihazı bulunuyordu. Girişte görevli polisler, vatandaşların çantalarını arıyordu.
| Paylaş: | ![]() |
ÇUKUROVA SİFED YÖNETİMİNDEN BAŞKAN SEÇER'E ZİYARET
TARSUS'TA LASTİĞİ PATLAYAN TIRDA YANGIN ÇIKTI
GÖÇMEN'DE KATLI KAVŞAK ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
BÜYÜKŞEHİR, ÇAMLIYAYLA'DA AŞIRI YAĞIŞ NEDENİYLE OLUŞAN OLUMSUZLUKLARI BİR BİR ORTADAN KALDIRIYOR
KALP KRİZİ SONUCU VEFAT EDEN POLİS MEMURU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI
TARSUS'TA HEKİMLER DÜN İŞ BIRAKTI
02 Şubat 2022 Çarşamba 08:18
31 Ocak 2022 Pazartesi 11:55
19 Ocak 2022 Çarşamba 09:26