
Tarsus M.Akif Ersoy Ortaokulu (AB) tarafından Erasmus+ Projeleri Kapsamında ‘’Yaratıcılığın Birleşik Renkleri’’kabul edilen projeleri kapsamında gittikleri Polonya'dan döndü.
Okul müdürü İsmail Bahadır Çetin koordinesindeki ekip 6 gün boyunca proje kapsamında Polonya’da çalışmalarda bulundu.2018 Yılında yapılan ilk hareketlilik olan Portekiz hareketliliğinin ardından Polonya´nın Minsk Mazowiecki şehrinde biraraya gelen Erasmus+ programındaki Türkiye, Portekiz, Estonya ve Slovenya ekipleri birlikte çalışmalarda bulundu. Yine 2018 yılında yapılacak olan Estonya ve Slovenya hareketliliklerinde okulumuzu temsil edecek diğer kafilelerimize şimdiden başarılar diliyoruz.
Proje kapsamında kültürler arası diyaloğun geliştirilmesi de amaçlandığı bildirildi.
| Paylaş: | ![]() |
ÖĞRENCİLER LGS ÖNCESİNDE BÜYÜKŞEHİR KONSERİ İLE MORAL KAZANDI
MERSİN BÜYÜKŞEHİR ŞEHİR TİYATROSU EKİPLERİ
TADEKA’DA “TARSUSLU YAZARLAR OKURLARIYLA BULUŞUYOR” PROGRAMI
Öğrenciler Kaymakam Akyüz’ü Ziyaret Etti
BAŞKAN SEÇER ‘TARSUS ARATOS MATEMATİK EVİ’Nİ ZİYARET ETTİ
SİNEMA OFİSİ’NDEN KADIN RADYOCULARIN ÖYKÜSÜNE IŞIK TUTAN BELGESEL GÖSTERİMİ
07 Aralık 2025 Pazar 21:41
25 Aralık 2024 Çarşamba 18:58
18 Ekim 2024 Cuma 09:09