Tarsus’ta Müşteri İlişkileri Eğitimi verildi.
Tarsus Ticaret ve Sanayi odası’ndan yapılan yazılı açıklamaya gore Mersin Üniversitesi Tarsus Uygulamalı Teknoloji ve İşletmecilik Yüksekokulu Bankacılık ve Finans Bölümü Öğretim Üyesi Yrd.Doç.Dr.M.Sami Süygün tarafından verilen eğitimde, CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamalarının tanımı ve önemi ayrıntılı bir biçimde açıklanarak, CRM uygulama adımları anlatılılmıştır. Çeşitli sektörlerdeki CRM uygulamalarından çok sayıda örnekler tartışılarak CRM uygulamalarının işletmelere sağlayacağı olası katkılar üzerinde duruldu.
Eğitime Meclis Üyeleri ve oda Üyeleri katıldı.(kaynak:Tarsus Ticaret ve Sanayi Odası)
Paylaş: |