
Tarsus Belediyesi, yayaların trafikte öncelikli olduğunu vurgulamak için 3 boyutlu yaya geçidi uygulamasını hayata geçirdi.
Belediye ekipleri şehrin değişik yerlerinde yer alan cadde ve bulvarlarda yay geçitlerine 3 boyutlu yay geçidi uygulaması ilk olarak Atatürk Caddesi ile Alparslan Türkeş Bulvarı’nın kesiştiği noktada başlatıldı.
Konuyla ilgili görüşlerini dile getiren yaylar,’’ 3 boyutlu yay geçidi uygulamasından son derece memnunuz.Tarsus Belediyesine çok teşekkür ederiz.’’dediler
| Paylaş: | ![]() |
ÇUKUROVA SİFED YÖNETİMİNDEN BAŞKAN SEÇER'E ZİYARET
TARSUS'TA LASTİĞİ PATLAYAN TIRDA YANGIN ÇIKTI
GÖÇMEN'DE KATLI KAVŞAK ÇALIŞMALARI TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR
BÜYÜKŞEHİR, ÇAMLIYAYLA'DA AŞIRI YAĞIŞ NEDENİYLE OLUŞAN OLUMSUZLUKLARI BİR BİR ORTADAN KALDIRIYOR
KALP KRİZİ SONUCU VEFAT EDEN POLİS MEMURU SON YOLCULUĞUNA UĞURLANDI
TARSUS'TA HEKİMLER DÜN İŞ BIRAKTI
02 Şubat 2022 Çarşamba 08:18
31 Ocak 2022 Pazartesi 11:55
19 Ocak 2022 Çarşamba 09:26